piątek, 19 sierpnia 2011

Pomoc przy odzyskiwaniu odszkodowań

W zeszłym roku na wakacjach w Turcji przydarzył mi się wypadek. Zostałem delikatnie potrącony przez samochód. Leczenie trwało dość sporo czasu, poważnych obrażeń teoretycznie nie było, ale mimo wszystko zawsze to jakiś uszczerbek na zdrowiu jest. Nawet nie pomyślałem o tym, że po powrocie do kraju powinienem starać się o odszkodowanie.
Jednak miałem takie szczęście, że jedna z moich znajomych jakiś czas temu ubiegała się o odszkodowanie. Przez cały proces odzyskiwania odszkodowania pomagała jej znana firma z Katowic - Competia. Była bardzo zadowolona z ich usług i gorąco zachęcała mnie, żeby zgłosił się do tej firmy. Twierdziła, że pomogą mi uzyskać należne pieniądze, nawet jeśli od wypadku minęło już kilka miesięcy.
Zainteresowałem się tematem i przejrzałem wiele stron internetowych, chciałem znaleźć najlepszą firmę, która zajmuje się pomocą w odzyskiwaniu odszkodowań. Wszystkie znaki na ziemi kierowały mnie jednak do Competii. I tam też się zgłosiłem, to wyraźnie najlepsza firma w tej branży w województwie śląskim.
Proces uzyskiwania pieniędzy już się rozpoczął, czas pokaże ile Competia dla mnie wywalczy, mam nadzieję, że jak najwięcej ;). Na pewno napiszę, gdy sprawa się wyjaśni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz