środa, 17 sierpnia 2011

Dalej o czarnym lądzie


Swój ostatni urlop spędziłem w krajach afrykańskich. Kancelaria prawna w Katowicach udzieliła mi wolnego po długich negocjacjach, w których powoływałem się na kodeks pracy. W Afryce bardzo spodobał mi się sportowy tryb życia mieszkańców tego kontynentu. Byłem w wielu krajach, w wielu wioskach - których wszyscy mieszkańcy byli bardzo wysportowani, mieli wspaniałą kondycję i amatorsko uprawiali różne sporty. Najwięcej ludności interesowało się piką nożną. Również ja, jako adwokat z Krakowa, bardzo interesuję się piłką. Niezmierną radość sprawiła mi możliwość zmierzenia się w tej dyscyplinie sportu z mieszkańcami innych państw. Muszę nieskromnie przyznać, że na ich tle prezentowałem się dobrze, z czego moja ukochana kobieta, z którą niestety musiałem wziąć rozwód, powinna być bardzo dumna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz